Klára Šulcová
Bakalářská práce
Event marketing multikina
Event Marketing of Multiplex Cinema
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem českých multikin a jeho využitím v oblasti komunikace. Hlavním předmětem teoretické části je vymezení pojmu event marketing. Nechybí vysvětlení jeho interakce s jednotlivými složkami komunikačního mixu ani popis procesu plánování eventů. Dále se autorka zmiňuje o realizaci událostí a event controllingu. Součástí teoretické části je také interpretace …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on event marketing of multiplex cinemas in Czech Republic and its usage in the communication field. The main subject of the theoretical part is the definition of event marketing, along with an explanation of interaction with elements of communication mix and description of the event planning process. Subsequently, the author mentions event realization and event controlling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80625
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Petra Horáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80625
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev