Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace – Ing. Tereza Louvarová
Ing. Tereza Louvarová
Bachelor's thesis
Vliv typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace
The influence of personality - type on the marketing communication concept
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem typu osobnosti na pojetí marketingové komunikace. Vzhledem ke stále širšímu využití marketingové komunikace je současným trendem dané oblasti kladení velkého důrazu na profil marketérů. V teoreticko-metodologické části jsou uvedena východiska k dané problematice, charakteristiky osobností marketérů, jejich schopností a způsob jakým se prosazují v obchodních společnostech …moreAbstract:
The thesis concerns the influence of the personality type on the marketing communication concept. Concidering the constant expansion of the use of marketing communication use, the trend is to put great emphasis on the marketers profile. The theoretical and methodological section provides the background regarding the issue of the personality characteristics of marketers, their abilities and the way …moreKeywords
Marketing Marketingová komunikace Marketingová strategie Typologie osobnosti Osobnostní typ Typologie MBTI Vůdčí osobnost Sebepojetí Temperament Obchodní společnosti Marketing communication Marketing strategy Typology of personality Personality type MBTI typology Leader personality Self concept Enterprises
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n87md/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Luděk Vajner
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev