Vliv a působení reklamy na zákazníka – Veronika Svobodová
Veronika Svobodová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Vliv a působení reklamy na zákazníka
Anotace:
Absolventská práce s názvem „Vliv a působení reklamy na zákazníka“ poskytuje čtenářům náhled do světa reklamy. V teoretické části poskytuje definici a funkci reklamy v širokém pojetí, pojednává o marketingové komunikaci a propagaci reklamy, vysvětluje komunikační mix a marketingovou strategii. Dále se zastavuje u volby mediálních nástrojů, využívaných pro reklamní kampaň, rozpočtu nebo také řeči v …víceAbstract:
The graduate thesis entitled "Influence and impact of advertising on the customer" provides readers with an insight into the world of advertising. In the theoretical part, it provides the definition and function of advertising in a broad sense, discusses marketing communication and advertising promotion, explains the communication mix and marketing strategy. Next, it stops at the choice of media tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8jc1wn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Veronika. \textit{Vliv a působení reklamy na zákazníka}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/8jc1wn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Zahraniční obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev