Veronika Linhartová

Diplomová práce

Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů

UGC‘s influence on the shopping decision-making process of Czech tourists
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu UGC na nákupní rozhodovací proces českých turistů. První kapitola se zabývá vymezením pojmů „spotřebitel“ a „nákupní chování“ jakožto i vybranými modely nákupního chování od nejjednodušších až po ty komplexnější, a to i v kontextu cestovního ruchu. Druhá kapitola se věnuje teorii World Wide Webu a sociálních médií včetně jejich historie. V rámci sociálních …více
Abstract:
This diploma thesis analyses UGC's influence on the shopping decision-making process of Czech tourists. The first chapter defines the terms „consumer“ and „consumer behavior“ as well as selected models of shopping behavior from the simplest to the most complex ones. The second chapter analyses the World Wide Web and social media, including their history. Within social media are defined characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Martin Vaško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82476