Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti – Bc. Aneta Jiránková
Bc. Aneta Jiránková
Bakalářská práce
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Psychological aspect of sales promotion aimed at children
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ověření vlivu věrnostních programů na nákupní rozhodovací proces. Vedlejším cílem je zjištění, do jaké míry spotřebitel si uvědomuje marketingové kampaně, jak je jimi ovlivněn a jak hodnotí tyto marketingové kampaně, včetně toho, jak to vnímají děti. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení nástrojů podpory prodeje na základě kolektování, věrnostní programy, vystavení …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to verify the influence of the loyalty programmes to the purchasing decision-making process. Secondary aim of this work is to find out the extent of the customer´s awareness of marketing campaigns, the ways the customer is influenced by them and how the customer sees these campaigns, including the children´s perception. The intention of the theoretical part is the explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zolfl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová