Bc. Aneta Jiránková

Bachelor's thesis

Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti

Psychological aspect of sales promotion aimed at children
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je ověření vlivu věrnostních programů na nákupní rozhodovací proces. Vedlejším cílem je zjištění, do jaké míry spotřebitel si uvědomuje marketingové kampaně, jak je jimi ovlivněn a jak hodnotí tyto marketingové kampaně, včetně toho, jak to vnímají děti. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení nástrojů podpory prodeje na základě kolektování, věrnostní programy, vystavení …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to verify the influence of the loyalty programmes to the purchasing decision-making process. Secondary aim of this work is to find out the extent of the customer´s awareness of marketing campaigns, the ways the customer is influenced by them and how the customer sees these campaigns, including the children´s perception. The intention of the theoretical part is the explanation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní