Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti – Bc. Aneta Jiránková
Bc. Aneta Jiránková
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Psychological aspect of sales promotion aimed at children
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je ověření vlivu věrnostních programů na nákupní rozhodovací proces. Vedlejším cílem je zjištění, do jaké míry spotřebitel si uvědomuje marketingové kampaně, jak je jimi ovlivněn a jak hodnotí tyto marketingové kampaně, včetně toho, jak to vnímají děti. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení nástrojů podpory prodeje na základě kolektování, věrnostní programy, vystavení …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to verify the influence of the loyalty programmes to the purchasing decision-making process. Secondary aim of this work is to find out the extent of the customer´s awareness of marketing campaigns, the ways the customer is influenced by them and how the customer sees these campaigns, including the children´s perception. The intention of the theoretical part is the explanation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zolfl/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová