Interaktion Lehrer-Schüler im Deutschunterricht an der Grundschule – Bc. Jitka Soukup
Bc. Jitka Soukup
Diplomová práce
Interaktion Lehrer-Schüler im Deutschunterricht an der Grundschule
Teacher-pupil interaction in German classes at an elementary school
Abstract:
The diploma thesis focuses on the teacher-pupil interaction in German classes at an elementary school. Specifically, it deals with pedagogical interaction and communication with a focus on developing pupils' communicative competence in the target language. The research goal was to describe how the lessons were structured, in terms of the following factors: the ratio of the different interactions to …víceAbstract:
Diplomová práce zpracovává téma „Interakce učitel-žák ve výuce německého jazyka na základní škole“. Konkrétně se zabývá problematikou pedagogické interakce a komunikace se zaměřením na rozvoj žákovy komunikativní kompetence v cílovém jazyce. Cílem výzkumu bylo popsat strukturu vyučovacích hodin z hlediska těchto faktorů: typy interakce (učitelka-žák, žák-žák), v jakém jazyce bylo komunikováno, jaké …víceKlíčová slova
interakce pedagogická interakce pedagogická komunikace verbální komunikace neverbální komunikace druhy otázek žákovy reakce učitelova zpětná vazba interaction pedagogical interaction pedagogical communication verbal communication nonverbal communication types of questions pupil response teacher's feedback
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xfwyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného předmětu
Martina Novotná -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Asertivní pedagogická komunikace
Dominik JOKL