Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností – Bc. Veronika ŠKUTOVÁ
Bc. Veronika ŠKUTOVÁ
Master's thesis
Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností
Acceptation of educational needs of pupils with communication disorders
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, zejména s vývojovou dysfázií na základní škole. Hlavním cílem této práce je zjistit, nakolik jsou pedagogy základní školy akceptována stanovená podpůrná opatření při procesu vzdělávání výše zmíněných žáků. První kapitola teoretické části přináší základní teoretická východiska týkající se …moreAbstract:
This thesis is focused on the issue of inclusive education of pupils with impaired communication skills, especially developmental dysphasia at elementary school. The main goal of this work is to find out the extent to which elementary school teachers accept the established supportive measures during the educational process. The first chapter of the theoretical part provides basic theoretical starting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Chlebcová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKUTOVÁ, Veronika. Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová