Bc. Veronika ŠKUTOVÁ

Master's thesis

Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností

Acceptation of educational needs of pupils with communication disorders
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, zejména s vývojovou dysfázií na základní škole. Hlavním cílem této práce je zjistit, nakolik jsou pedagogy základní školy akceptována stanovená podpůrná opatření při procesu vzdělávání výše zmíněných žáků. První kapitola teoretické části přináší základní teoretická východiska týkající se …more
Abstract:
This thesis is focused on the issue of inclusive education of pupils with impaired communication skills, especially developmental dysphasia at elementary school. The main goal of this work is to find out the extent to which elementary school teachers accept the established supportive measures during the educational process. The first chapter of the theoretical part provides basic theoretical starting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Helena Chlebcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠKUTOVÁ, Veronika. Akceptace vzdělávacích potřeb žáků s narušenou komunikační schopností. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta