Chování spotřebitele na konkrétním trhu – František Kazlepka
František Kazlepka
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s kávou. Práce popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a identifikuje jejich preference při jejím nákupu a spotřebě. Dále se zaměřuje na analýzu spotřebního chování. V závěru práce je provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření a následně jsou navrhnuta doporučení a opatření pro subjekty působící na trhu s kávou.Abstract:
This Bachelor thesis investigates the behaviour of customers on the coffee market. The thesis describes factors that influence consumer behaviour and identifies their preferences in their purchase and consumption. It also focuses on the analysis of consumer behaviour. At the end of the thesis a survey is carried out with questions raised. Following that recommendations and appropriate actions are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qmrqs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Holeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová