Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo – Bc. Alena Gabrielová
Bc. Alena Gabrielová
Bachelor's thesis
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
Czech film poster as a specific promotional production
Abstract:
Téma této bakalářská práce je „Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo“. Práce se zabývá zejména otázkou pozice a efektivity filmového plakátu jako propagačního zdroje filmu mezi ostatními komunikačními nástroji v dnešní době přesycené reklamou a vizuálními dojmy. Dále se zaměřuje na kontrast mezi autorským výtvarným plakátem do roku 1989, s důrazem na zlatou éru plakátu 60. let, a úrovní …moreAbstract:
The bachelor’s thesis „Czech film poster as a specific promotional product“ discusses the position and effectiveness of the film poster as an instrument of promotion of a film among other means of communication in the world of today, flooded with advertising and other visual impressions. It also concentrates on the contrast between the authorial artistic poster produced before 1989, with emphasis on …moreKeywords
Plakát filmový plakát film propagace vizuální marketing marketingová komunikace reklamní kampaň multiplex art kino cílová skupina filmový divák city-light vitrína. Poster film poster promotion visual marketing communication promotional campaign art cinema target group filmgoers display case.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oivhl/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev