Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague – BA Maryna Skrypnichenko
BA Maryna Skrypnichenko
Master's thesis
Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague
Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague
Abstract:
The aim of the project is to create a business plan for the Ukrainian restaurant in Prague and understand whether it is profitable or not. Although the demand on the market is very high it can be challenging as there are a lot of players on the market. The theoretical part is describing the structure and types of business plan with the specific focus on the different analytical tools for strategy development …viacAbstract:
Cílem této práce vytvořit a zmapovat obchodní plán ukrajinské restaurace a dále ověřit jeho efektivitu v praxi. Vzhledem k faktu, že poptávka v oblasti toho sektoru trhu je vysoká, sestávení úspěšného obchodního plánu je klíčem k úspěchu v prostředí velké konkurence. Teoretická část práce se zaměřuje na obecné typy obchodních plánů, jejich hlavní rysy, kterými se vyznačují, a dále pak na rozbor analytických …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skrypnichenko, Maryna. Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov