Vyjmenovaná slova v učivu na 1. stupni ZŠ – Mgr. Kamila Doležalová
Mgr. Kamila Doležalová
Master's thesis
Vyjmenovaná slova v učivu na 1. stupni ZŠ
Key Words in Teaching in Primary School
Abstract:
Diplomová práce „Vyjmenovaná slova v učivu na 1. stupni ZŠ“ je zaměřena na pravopisný jev – psaní y, ý po obojetných souhláskách, tzv. učivo o vyjmenovaných slovech na 1. stupni ZŠ. Má dvě části: teoretickou a praktickou.Abstract:
The dissertation „Key Words in Teaching in Primary School“ is focused on orthographic phenomenon – writing y, ý after the ambiguous consonants, so – called subject matter of key words in primary school. It has two parts: theoretical and practical.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rtwsk/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2007
- Supervisor: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Etická výchova v Německu Učebnice Ethikunterricht – podněty pro české učitele
Petr Čollák