Marketingová komunikace výrobků značky G21 – Bc. Michaela Šídlová
Bc. Michaela Šídlová
Master's thesis
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace výrobků určitého internetového obchodu. Konkrétně se cílí na společnost PENTA CZ s. r. o. a její značku G21. Teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace a internetového marketingu jsou charakterizovány v teoreticko-metodologické části a představují základ pro tvorbu aplikační části a diskusi výsledků. V následující …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of marketing communication of products for certain online store. Specifically, it is focuses on the company PENTA CZ s. r. o. and their G21 brand. Theoretical knowledge on the field of marketing, marketing communication and internet marketing are characterized in the theoretical and methodological part and represent the basis for creating the application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tjd4l/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev