Marketingová komunikace výrobků značky G21 – Bc. Michaela Šídlová
Bc. Michaela Šídlová
Diplomová práce
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace výrobků určitého internetového obchodu. Konkrétně se cílí na společnost PENTA CZ s. r. o. a její značku G21. Teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingové komunikace a internetového marketingu jsou charakterizovány v teoreticko-metodologické části a představují základ pro tvorbu aplikační části a diskusi výsledků. V následující …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the analysis of marketing communication of products for certain online store. Specifically, it is focuses on the company PENTA CZ s. r. o. and their G21 brand. Theoretical knowledge on the field of marketing, marketing communication and internet marketing are characterized in the theoretical and methodological part and represent the basis for creating the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tjd4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev