Bc. Tereza Kučerová

Diplomová práce

Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování

The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategií budování dlouhodobých vztahů se zákazníky a jeho upevňováním. V teoretické části je podrobně popsán systém CRM a další důležité pojmy týkající se budování vztahu se zákazníky. Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení současného stavu strategie vytváření vztahů se zákazníkem a na jejím základě vytvoření návrhu komunikačních aktivit na podporu prodeje a zlepšení …více
Abstract:
The thesis deals with the strategy of building long-term custormer relationship and it´s reinforcement. The theoretical part elaborately describes the CRM system and other important terms related to customer relationship building. The main object of the thesis is the assessment of the current state of the customer relationship building strategy and thus creating a draft of communication activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní