Marketing fairtrade produktů v Olomouci - projekt výzkumu – Pavel KURZYSZ
Pavel KURZYSZ
Bakalářská práce
Marketing fairtrade produktů v Olomouci - projekt výzkumu
Anotace:
Cílem práce je pomocí analýzy, syntézy dat a kompilace vytvořit projekt výzkumu marketingu fairtrade produktů v Olomouci, přičemž veškerá pozornost bude zaměřena na marketingové tahy, jež používají prodejci, aby zajistili větší prodej fair trade výrobků ve svých prodejnách (které jsou jako Fair trade označeny). Zjištěné informace budou pouze teoretickou platformou, která dále může posloužit k další …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a fair trade product marketing research project in Olomouc with the help of analysis, data synthesis and compilation, focusing on marketing moves used by sellers to ensure the sale of fair trade products in their stores (which are marked as Fair Trade) . The information found will only be the theoretical platform that can further serve for further implementation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KURZYSZ, Pavel. Marketing fairtrade produktů v Olomouci - projekt výzkumu. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická
Název
Vložil
Vloženo
Práva