Bc. Adéla Mrzílková

Diplomová práce

Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace

Stereotypes as an Effective Marketing Communication Tool
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace" se zabývá analýzou role stereotypů v reklamních kampaních a jejich vlivem na efektivnost marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že stereotypy, ač často vnímány negativně, mohou sloužit jako užitečný nástroj pro zjednodušení a zefektivnění předávání marketingových sdělení. Teoretická část práce poskytuje …více
Abstract:
The diploma thesis entitled "Stereotypes as an effective tool of marketing communication" deals with the analysis of the role of stereotypes in advertising campaigns and their influence on the effectiveness of marketing communication. The work is based on the assumption that stereotypes, although often perceived negatively, can serve as a useful tool for simplifying and making the transmission of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní