Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace – Bc. Adéla Mrzílková
Bc. Adéla Mrzílková
Master's thesis
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Stereotypes as an Effective Marketing Communication Tool
Anotácia:
Diplomová práce s názvem "Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace" se zabývá analýzou role stereotypů v reklamních kampaních a jejich vlivem na efektivnost marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že stereotypy, ač často vnímány negativně, mohou sloužit jako užitečný nástroj pro zjednodušení a zefektivnění předávání marketingových sdělení. Teoretická část práce poskytuje …viacAbstract:
The diploma thesis entitled "Stereotypes as an effective tool of marketing communication" deals with the analysis of the role of stereotypes in advertising campaigns and their influence on the effectiveness of marketing communication. The work is based on the assumption that stereotypes, although often perceived negatively, can serve as a useful tool for simplifying and making the transmission of marketing …viacKľúčové slová
Stereotypy stereotypy v marketingové komunikaci stereotypy v reklamě efektivní nástroje marketingové komunikace efektivní marketingová komunikace zakázané reklamy Stereotypes stereotypes in marketing communication stereotypes in advertising effective marketing communication tools effective marketing communication banned ads
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/omja7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Andrea Šťastná -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Dagmar Ludvíková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Ivana Šalanská -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Tereza Dufková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková