Bc. Michaela Červinková

Diplomová práce

Vliv temperamentu na nákupní chování

The impact of temperament on consumer behavior
Anotace:
Diplomová práce je věnována vlivu temperamentu na nákupní chování. Autorka se v textu zabývá osobností zákazníka spolu s jeho utvářením a strukturou, vymezuje temperament a rozebírá odlišné teorie temperamentu. V textu dále objasňuje faktory, které ovlivňují nákupní učení a chování. Náplň aplikační části je založena na hloubkových rozhovorech s respondenty, kteří jsou rozděleni do jedné ze čtyř skupin …více
Abstract:
This diploma thesis is devoted to examining the influence of temperament on shopping behavior. In this text, the author analysis the personality of the customer together with its formation and structure, defining temperament as such and discusses various theories of temperament. In the text she further clarifies the factors that influence shopping learning, and behavior. The practical part consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní