Vliv temperamentu na nákupní chování – Bc. Michaela Červinková
Bc. Michaela Červinková
Diplomová práce
Vliv temperamentu na nákupní chování
The impact of temperament on consumer behavior
Anotace:
Diplomová práce je věnována vlivu temperamentu na nákupní chování. Autorka se v textu zabývá osobností zákazníka spolu s jeho utvářením a strukturou, vymezuje temperament a rozebírá odlišné teorie temperamentu. V textu dále objasňuje faktory, které ovlivňují nákupní učení a chování. Náplň aplikační části je založena na hloubkových rozhovorech s respondenty, kteří jsou rozděleni do jedné ze čtyř skupin …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to examining the influence of temperament on shopping behavior. In this text, the author analysis the personality of the customer together with its formation and structure, defining temperament as such and discusses various theories of temperament. In the text she further clarifies the factors that influence shopping learning, and behavior. The practical part consists …víceKlíčová slova
Consumer behavior consumer personality deep interview Eysenck Personality Questionnaire Eysenckův test osobnosti flegmatik hloubkový rozhovor choleric cholerik marketing communication marketingová komunikace melancholic melancholik osobnost zákazníka phlegmatic sanguine sangvinik temperament temperament theory teorie temperamentu zákaznické chování.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l13lq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie osobnosti v umění
Simona EGRIOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn