Bc. Petr JAKUBEK

Master's thesis

PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.

PPC internet ad campaign in company Hanacka Kyselka s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je objasnit problematiku PPC internetové reklamní kampaně ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing na internetu, internetová reklama a její hlavní části, která je zaměřena na PPC reklamu. V praktické části je nejdříve zanalyzována marketingová komunikace dané společnosti prostřednictvím SWOT analýzy a BCG matice. Následuje projekt zaměřený …more
Abstract:
The main aim of my diploma work is to clear up questions of PPC internet advertising campaign in choice company. Theoretic part deal with notions like internet marketing, internet advertising and its main parts with a view to PPC advertising. First point of practical part is analysis of marketing communication in selected company by SWOT analysis and BCG matrix. Second point of practical part is project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15309

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JAKUBEK, Petr. PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe