PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o. – Bc. Petr JAKUBEK
Bc. Petr JAKUBEK
Master's thesis
PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.
PPC internet ad campaign in company Hanacka Kyselka s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je objasnit problematiku PPC internetové reklamní kampaně ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing na internetu, internetová reklama a její hlavní části, která je zaměřena na PPC reklamu. V praktické části je nejdříve zanalyzována marketingová komunikace dané společnosti prostřednictvím SWOT analýzy a BCG matice. Následuje projekt zaměřený …moreAbstract:
The main aim of my diploma work is to clear up questions of PPC internet advertising campaign in choice company. Theoretic part deal with notions like internet marketing, internet advertising and its main parts with a view to PPC advertising. First point of practical part is analysis of marketing communication in selected company by SWOT analysis and BCG matrix. Second point of practical part is project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15309
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKUBEK, Petr. \textit{PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/90fgd7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAKUBEK, Petr. PPC internetová reklamní kampaň ve společnosti Hanácká Kyselka s.r.o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA