Bc. Kateřina Krejčí

Diplomová práce

Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

Marketing Communication and Positioning of the Pharmacy Product
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení povědomí o produktu Imunoglukan. Konkrétně se zaměřuje na změnu vnímání produktu a postoje jednotlivých cílových skupin. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Dále se zabývá objasněním marketingu ve farmacii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, věnuje se také marketingovému výzkumu a jednotlivým …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on a proposed communication campaign with the aim of raising awareness of the product known as Imunoglukan. Specifically, the thesis focuses on the changing perception of the product and the attitudes of individual target groups. The theoretical part of the work defines marketing in general. The thesis then goes on to deal with the clarification of marketing in the pharmaceutical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejčí, Kateřina. Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe