Bc. Kateřina Krejčí

Master's thesis

Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

Marketing Communication and Positioning of the Pharmacy Product
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení povědomí o produktu Imunoglukan. Konkrétně se zaměřuje na změnu vnímání produktu a postoje jednotlivých cílových skupin. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Dále se zabývá objasněním marketingu ve farmacii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, věnuje se také marketingovému výzkumu a jednotlivým …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on a proposed communication campaign with the aim of raising awareness of the product known as Imunoglukan. Specifically, the thesis focuses on the changing perception of the product and the attitudes of individual target groups. The theoretical part of the work defines marketing in general. The thesis then goes on to deal with the clarification of marketing in the pharmaceutical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krejčí, Kateřina. Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe