Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Lenka Šoltová
Bc. Lenka Šoltová
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Abstract:
Sociální sítě ovlivňují naše životy, více či méně, každý den. Práce hodnotí využití těchto sociálních médií jako nástrojů marketingové komunikace dvou významných firem na českém trhu, vyrábějící proteiny či doplňky stravy. Zhodnocení je provedeno prostřednictvím analýzy obsahu firemních profilů na sociálních sítích a metody pozorování chování uživatelů. Z výzkumu vyplývá, že se obě firmy významným …moreAbstract:
Social networks affect our lives, more or less, every day. This thesis evaluates the use of these social media as marketing communication tools for two major companies on the Czech market, producing proteins or dietary supplements. The evaluation is carried out through content analysis of company profiles on social networks and the method of observing user behaviour. The research shows that both companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/k00lt/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOLTOVÁ, Lenka. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/90i0po/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev