Lesní mateřské školy v České republice jako alternativa k předškolnímu vzdělávání: proces jejich zakládání – Mgr. Lenka Šedová
Mgr. Lenka Šedová
Bachelor's thesis
Lesní mateřské školy v České republice jako alternativa k předškolnímu vzdělávání: proces jejich zakládání
Forest Kindergartens in Czech Republic as an Alternative to Early Childhood Education: the Process of their Formation
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem lesních mateřských škol, které u nás fungují jako soukromé alternativy k předškolnímu vzdělávání. Tyto školy jsou založené na principu „venku za každého počasí“ a chtějí vzdělávat děti přirozeným způsobem. Práce je rozdělená do dvou částí – teoretické a empirické. Cílem teoretické části je představit lesní mateřské školy, ukázat myšlenky, ze kterých vycházejí a jejich …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with forest kindergarten that work with us as a private alternative pre-school education. These schools are based on the „outside in any weather“ and they want to educate children in a natural way. Thesis is divided into two parts – teoretical and empirical. The theoretical part is to introduce the forest kindergarten, show ideas on which they rely and their situation in the country …moreKeywords
Lesní mateřská škola ekoškolka předškolní vzdělávání alternativní školství environmentální výchova Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání venku za každého počasí výchova v přírodě zakládání nové školy soukromé školy občanské sdružení forest kindergarten eko-kindergartem pre-school education alternative education environmental education general educational program for pre-school education outdoors in all weather outdoor education establishment of new school private school civic association.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v7s23/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2013
- Supervisor: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEDOVÁ, Lenka. \textit{Lesní mateřské školy v České republice jako alternativa k předškolnímu vzdělávání: proces jejich zakládání}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/922egr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová