Rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka a literatury v 5. ročníku ZŠ (na základě metod kritického myšlení) – Bc. Iva Janoušová
Bc. Iva Janoušová
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka a literatury v 5. ročníku ZŠ (na základě metod kritického myšlení)
Development of Reading Literacy in Teaching Czech Language and Literature in 5th Class at Primary School (on the Basis of Critical Thinking Methods)
Anotace:
Diplomová práce „Rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka a literatury v 5. ročníku ZŠ (na základě metod kritického myšlení)“ pojednává o rozvíjení čtenářské gramotnosti žáků páté třídy prostřednictvím metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury. Teoretická část se zabývá výkladem pojmů gramotnost a čtenářská gramotnost (jako nejdůležitější oblast funkční gramotnosti) …víceAbstract:
Diploma thesis “Development of Reading Literacy in Teaching Czech Language and Literature in 5th Class at Primary School (on the Basis of Critical Thinking Methods)“ deals with the development of reading literacy using critical thinking methods in the lessons of Czech Language and Literature in the fifth class at primary school. The theoretical part includes explanations of terms literacy and reading …víceKlíčová slova
Gramotnost funkční gramotnost čtenářská gramotnost PISA Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání kritické myšlení model E – U – R metody kritického myšlení pátá třída základní školy český jazyk a literatura Literacy functional literacy reading literacy Framework Education Programme for Elementary Education critical thinking model E – R – R critical thinking methods the fifth class of primary school Czech Language and Literature
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eugv5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUŠOVÁ, Iva. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce českého jazyka a literatury v 5. ročníku ZŠ (na základě metod kritického myšlení)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/92abo4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová