Bc. Vladimíra Koczká
Diplomová práce
Rozbor image firmy
The Company Image Analysis
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jak rozborem image, tak analýzou corporate identity skupiny Czech Coal jako příčiny a důsledku její image. Výsledná image stejně jako corporate identity společnosti vzniká souhrnem působení nejrůznějších prostředků. Organizace využívá nástrojů corporate identity, která je předlohou pro image. Image je naopak odrazem této identity v očích a v mysli veřejnosti. Snahou společnosti …víceAbstract:
The thesis engages in an analysis of the Czech Coal Group image as well as an analysis of corporate identity as a cause and effect of this company’s image. The resulting image as well as the corporate identity is formed by a summary of various means interaction. The organization uses tools of corporate identity that is considered a model for the image. On the other hand, image is a reflex of the identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dffg2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Mgr. Liběna Novotná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ