Influencer marketing v moderním komunikačním mixu – Bc. Valeriia Udalova
Bc. Valeriia Udalova
Diplomová práce
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Influencer marketing in the modern communication mix
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na influencer marketing v módním průmyslu a jeho využití na sociální síti Instagram. Cílem je zhodnotit pozici influencer marketingu v rámci moderního komunikačního mixu, včetně jeho hlavních benefitů a nedostatků. V teoretické části jsou popsány základní teoretická východiska komunikačního mixu, spotřebního chování a influencer marketingu. V praktické části je proveden …víceAbstract:
The thesis focuses on influencer marketing in the fashion industry and its use on the social network Instagram. The aim is to evaluate the position of influencer marketing within the modern communication mix, including its main benefits and shortcomings. The theoretical part describes the basic theoretical background of the communication mix, consumer behaviour and influencer marketing. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova
Název
Vložil
Vloženo
Práva