Bc. Karel Buriánek

Diplomová práce

Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE

Marketing mix on the example of the travel agency FEDE
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést komplexní analýzu marketingového mixu cestovní kanceláře Fede, s.r.o. Tato cestovní kancelář se zaměřuje na lyžařské zájezdy do Itálie. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy cestovního ruchu, jeho druhy a formy a také pojmy marketing, marketingový mix a jeho specifika v cestovním ruchu. V praktické části …více
Abstract:
The aim of this thesis is to perform a comprehensive analysis of the marketing mix of the travel agency Fede, s.r.o. This travel agency focuses on ski tours to Italy. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of tourism, its types and forms and the concepts of marketing, marketing mix and its specifics in tourism. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 99nxur 99nxur/2
30. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.