Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví – Bc. Pavel Brýl
Bc. Pavel Brýl
Master's thesis
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Strategic management in building industry
Abstract:
Předmětem diplomové práce Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví je navrhnout vhodné strategie pomocí strategické analýzy. V první části je teoreticky popsáno strategické řízení a všechny jeho části s důrazem na strategickou analýzu. V další části je pak provedena strategická analýza podniku LÁTAL, s.r.o. Na závěr je provedena syntéza a navrženy vhodné strategie podniku.Abstract:
The subject of the diploma thesis “Strategic management in building industry” is to offer appropriate strategies based on strategic analysis. In the first part, strategic management and all of its parts with an emphasis on strategic analysis are described. In the next part, stategic analysis of the company LÁTAL s.r.o. is made. In conclusion, the synthesis is made and the appropriate strategies are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t6so1/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Richter
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova