Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie – Ing. Štěpán Kment
Ing. Štěpán Kment
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
The Marketing Communication Mix of Chosen Subject - Project Analytic Study
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problematiku integrované marketingové komunikace v oblasti terciálního školství. Řešena je teoretická rovina marketingové komunikace, problematika marketingové komunikace v terciálním vzdělávání samotném a začlenění AV komunikátu do komunikačního marketingového mixu při propagaci Vysoké školy finanční a správní. Cílem práce bylo popsat vznik reklamního spotu a jeho začlenění …moreAbstract:
The topic of this thesis is solving integrated marketing communication in the area of tertiary education. It is dealing with theoretic level of marketing communication, specific issues of marketing communication related to tertiary education and as well the audiovisual work as a part of communication mix while advertising private college VŠFS. The definition of audiovisual work genesis and its integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qrbf7/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vysoké školy
Eva Hromádková -
Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s.
Kateřina Pavlíková -
Celoživotní vzdělávání občanů malých obcí v rámci projektu Region
Lucie Frajtová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Vitalina Besogonova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček