Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie – Ing. Štěpán Kment
Ing. Štěpán Kment
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
The Marketing Communication Mix of Chosen Subject - Project Analytic Study
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku integrované marketingové komunikace v oblasti terciálního školství. Řešena je teoretická rovina marketingové komunikace, problematika marketingové komunikace v terciálním vzdělávání samotném a začlenění AV komunikátu do komunikačního marketingového mixu při propagaci Vysoké školy finanční a správní. Cílem práce bylo popsat vznik reklamního spotu a jeho začlenění …víceAbstract:
The topic of this thesis is solving integrated marketing communication in the area of tertiary education. It is dealing with theoretic level of marketing communication, specific issues of marketing communication related to tertiary education and as well the audiovisual work as a part of communication mix while advertising private college VŠFS. The definition of audiovisual work genesis and its integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qrbf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vysoké školy
Eva Hromádková -
Analýza marketingové komunikace Vysoké školy finanční a správní, o.p.s.
Kateřina Pavlíková -
Celoživotní vzdělávání občanů malých obcí v rámci projektu Region
Lucie Frajtová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Jan Půst -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Vitalina Besogonova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček