Bc. Stanislav Chvapil
Bachelor's thesis
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Researching the marketing communication of the company
Abstract:
Tématem práce je zkoumání marketingové komunikace firmy. Jedná se o téma velice aktuální, neboť v moderní době se již žádná firma nedokáže obejít bez používání moderních marketingových prostředků, neboť na základě globalizace a internetu se konkurence ve všech oblastech podnikání stále zostřuje. Cílem práce je analyzovat problematiku marketingové komunikace firmy v kontextu provozu rodinného řeznictví …moreAbstract:
The topic of the thesis is to investigate the marketing communication of the company. This is a very topical topic, because in modern times no company can do without the use of modern marketing tools, because the globalization and the Internet is increasing competition in all areas of business. The aim of the thesis is to analyze the issue of marketing communication of the company in the context of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fg5wq/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev