Bc. Stanislav Chvapil

Bakalářská práce

Zkoumání marketingové komunikace firmy

Researching the marketing communication of the company
Anotace:
Tématem práce je zkoumání marketingové komunikace firmy. Jedná se o téma velice aktuální, neboť v moderní době se již žádná firma nedokáže obejít bez používání moderních marketingových prostředků, neboť na základě globalizace a internetu se konkurence ve všech oblastech podnikání stále zostřuje. Cílem práce je analyzovat problematiku marketingové komunikace firmy v kontextu provozu rodinného řeznictví …více
Abstract:
The topic of the thesis is to investigate the marketing communication of the company. This is a very topical topic, because in modern times no company can do without the use of modern marketing tools, because the globalization and the Internet is increasing competition in all areas of business. The aim of the thesis is to analyze the issue of marketing communication of the company in the context of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní