Zkoumání marketingové komunikace firmy – Bc. Stanislav Chvapil
Bc. Stanislav Chvapil
Bakalářská práce
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Researching the marketing communication of the company
Anotace:
Tématem práce je zkoumání marketingové komunikace firmy. Jedná se o téma velice aktuální, neboť v moderní době se již žádná firma nedokáže obejít bez používání moderních marketingových prostředků, neboť na základě globalizace a internetu se konkurence ve všech oblastech podnikání stále zostřuje. Cílem práce je analyzovat problematiku marketingové komunikace firmy v kontextu provozu rodinného řeznictví …víceAbstract:
The topic of the thesis is to investigate the marketing communication of the company. This is a very topical topic, because in modern times no company can do without the use of modern marketing tools, because the globalization and the Internet is increasing competition in all areas of business. The aim of the thesis is to analyze the issue of marketing communication of the company in the context of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fg5wq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev