Bc. Martin Škaloud

Master's thesis

Návrh integrované marketingové komunikace společnosti Robert Bosch, spol. s.r.o.

Proposal of Integrated Marketing Commuication of Robert Bosch Co Ltd.
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh integrované marketingové komunikace divize automobilové techniky předního celosvětového dodavatele v automobilovém průmyslu v České a Slovenské republice. Cílem je zhodnocení stávající marketingové komunikace a navržení komunikační strategie v souladu s principy integrované marketingové komunikace. Diplomová práce představuje aktuální přístupy k marketingové komunikaci …more
Abstract:
The theme of this thesis is the proposal of integrated marketing communication of automotive division of leading world supplier in automotive industry in czech and slovak republic. The goal is the evaluation of current marketing communication and the proposal of communication strategy in line with the principles of integrated marketing communication. The thesis introduces the actual approaches in marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 2. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
  • Reader: Eva Jaderná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Vzhledem k použití citlivých firemních údajů prosím o odložení zveřejnění o 3 roky.
Regarding to the usage of sensitive company information, please postpone the publication for 3 years

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 1. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.