Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu – Bc. Andrea Podzimková
Bc. Andrea Podzimková
Master's thesis
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Effective application of PPC systems in on-line marketing
Abstract:
Práce si klade za cíl uvést čtenáře do problematiky on-line marketingu či marketingu na sociálních sítích, který je v dnešní době velice využívaným marketingovým nástrojem a to díky možnosti přesného a efektivního zacílení na potenciální cílovou skupinu. Práce ve své teoretické části představuje základní pojmy jako marketing, marketingová komunikace a internet. Popsány budou také pojmy jako SEO optimalizace …moreAbstract:
This diploma thesis deals with on-line marketing or social media marketing that is currently one of the most used marketing tools. It is especially thanks to the possibility exactly and effectively aim at the target audience. The theoretical part presents basic terms such as marketing, marketing communication and Internet. However, I will also describe the terms SEO optimization and PPC advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uj8u3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev