Marketing školy ve vybraném subjektu – Ivana Bc. Dvořáková
Ivana Bc. Dvořáková
Diplomová práce
Marketing školy ve vybraném subjektu
Marketing of school on target institution
Anotace:
Provést analýzu interního a externího prostředí. V primárním výzkumu se zaměřit na marketingové řízení škol. Navrhnout vzdělávací modul pro zvýšení úrovně implementace marketingu v prostředí škol. Zpracovat případovou studii vhodnou pro trénink vybrané oblasti marketingového řízení školy a pro výuku formou e- learningu. Diplomová práce je součástí projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1./0072 - Rozvoj profesních …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2007
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Petra Navrátilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vzdělávací instituce
Jan Preiss -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Marketing vzdělávacích institucí v Číně
Alexandra SMOLÁKOVÁ -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK -
Marketing vzdělávací instituce
Pavel Šijan -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Marketing vzdělávacích institucí
Josef ŠTĚPÁNEK