Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice – Andrej Melnyk
Andrej Melnyk
Bakalářská práce
Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice
The impact of a marketing communication on consumers decision making on the secondary market in Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi marketingu módního průmyslu, respektive marketingovou komunikací a jejím vlivem na spotřební rozhodování zákazníků se detailním pohledem na kolaboraci společnosti Adidas s Kanye Westem. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zdali je spolupráce Adidasu s postavou Kanyeho Westa zodpovědná za současné postavení společnosti Adidas na trhu obuvi a na trhu sekundárním …víceAbstract:
This thesis covers specifics of fashion marketing, marketing communication and it's impact on consumers decision making with focus on collaboration of Adidas with Kanye West. The goal of this Bachelor's thesis is to find out, whether collaboration between Adidas and Kanye West is responsible for Adidas’s position on the secondary market and it's popularity among millenials. In the thesis, there are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Peter Kováč
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev