Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice – Andrej Melnyk
Andrej Melnyk
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice
The impact of a marketing communication on consumers decision making on the secondary market in Czech republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi marketingu módního průmyslu, respektive marketingovou komunikací a jejím vlivem na spotřební rozhodování zákazníků se detailním pohledem na kolaboraci společnosti Adidas s Kanye Westem. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zdali je spolupráce Adidasu s postavou Kanyeho Westa zodpovědná za současné postavení společnosti Adidas na trhu obuvi a na trhu sekundárním …moreAbstract:
This thesis covers specifics of fashion marketing, marketing communication and it's impact on consumers decision making with focus on collaboration of Adidas with Kanye West. The goal of this Bachelor's thesis is to find out, whether collaboration between Adidas and Kanye West is responsible for Adidas’s position on the secondary market and it's popularity among millenials. In the thesis, there are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77017
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Peter Kováč
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELNYK, Andrej. \textit{Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/9jd370/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev