Andrej Melnyk

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na spotřební rozhodování zákazníků na sekundárním trhu v České republice

The impact of a marketing communication on consumers decision making on the secondary market in Czech republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá specifikacemi marketingu módního průmyslu, respektive marketingovou komunikací a jejím vlivem na spotřební rozhodování zákazníků se detailním pohledem na kolaboraci společnosti Adidas s Kanye Westem. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zdali je spolupráce Adidasu s postavou Kanyeho Westa zodpovědná za současné postavení společnosti Adidas na trhu obuvi a na trhu sekundárním …more
Abstract:
This thesis covers specifics of fashion marketing, marketing communication and it's impact on consumers decision making with focus on collaboration of Adidas with Kanye West. The goal of this Bachelor's thesis is to find out, whether collaboration between Adidas and Kanye West is responsible for Adidas’s position on the secondary market and it's popularity among millenials. In the thesis, there are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Olga Horová
  • Reader: Peter Kováč

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77017