Výkonnostní internetový marketing – Bc. Ilona Podlahová
Bc. Ilona Podlahová
Bakalářská práce
Výkonnostní internetový marketing
Performance Internet marketing
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce jsou popsány marketingové aktivity při vytváření webových prezentací a moderní možnosti inzerce v rámci internetových médií. Principy a možnosti sledování výkonu online marketingových rozhodnutí jsou popsány v poslední části teoretické práce. V praktické části jsou aplikovány poznatky z části teoretické na příkladech z praxe s ohledem na plnění stanovených cílů. …víceAbstract:
The thesis is divided into theoretical and practical parts. The focus of the theoretical part is on the description of marketing activities while creating website presentations and on modern advertising opportunities within the online media. At the same time it provides a description of the principles and possibilities of monitoring the performance of online marketing decisions. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tam1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Internet Marketing
Martina Polková