Využití Son-rise programu u dětí s poruchou autistického spektra – Pavla ŠUSTAIOVÁ
Pavla ŠUSTAIOVÁ
Bachelor's thesis
Využití Son-rise programu u dětí s poruchou autistického spektra
The practical use of Son-Rise programs for children with autism spectrum disorder
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá poměrně novou a neznámou metodou Son-Rise. Její hlavním cílem je analyzovat využití Son-Rise Programu u dětí s poruchami autistického spektra. V teoretické části rozebírá etiologii autismu, historický vývoj autismu, klasifikaci poruch autistického spektra a popisuje diagnostickou triádu postižení. V dalších kapitolách se zaměřuje přímo na Son-Rise metodu. Analyzuje vznik …viacAbstract:
This thesis is revolving around a relatively new an not well known method Son-Rise. Its main goal is to analyze the use of Son-Rise program in cases of children with autism spectrum disorder. The theoretical part deals with the etiology of autism, its historical evolution, the classification of autism spectrum disorders and describes the diagnostic triad of the disorder. The following chapters are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUSTAIOVÁ, Pavla. Využití Son-rise programu u dětí s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková