Vliv výkonnosti fotbalového týmu AC Sparta Praha a.s. na spotřební chování cílových zákazníků – Sebastian Tumpach
Sebastian Tumpach
Bakalářská práce
Vliv výkonnosti fotbalového týmu AC Sparta Praha a.s. na spotřební chování cílových zákazníků
Vliv výkonnosti fotbalového týmu AC Sparta Praha a.s. na spotřební chování cílových zákazníků
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě primárního výzkumu, zdali má výkonnost sportovců vybraného fotbalového klubu, AC Sparta Praha, vliv na spotřební chování cílových zákazníků, podrobněji pak, v jakých konkrétně okruzích. Zdali se jedná o všechny, pouze část z nich, nebo dokonce žádné. Testována pomocí regresní analýzy bude průměrná návštěvnost na domácích zápasech, průměrná útrata fanouška za …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is based on primary research whether the performance of athletes of a selected football club, AC Sparta Prague, has an impact on the consumption behaviour of target customers, and more specifically in which areas. Whether it is all of them, only a part of them, or even none. The regression analysis will test the average attendance at home matches, the average fan spending …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Daniel Kotyza
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social factors influencing food eating (comparative study of Czechia and Kyrgyzstan)
Aiza Myrzabekova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chápání pojmu sexuálně nevhodného chování vůči mužům
Magdalena Tejkalová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová