Bc. Petr Neckař
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Business marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybraného podniku a návrhem zlepšujících opatření na základě analýzy jejího současného stavu. Zvoleným objektem zkoumání pro účely práce je společnost NEST 3D Design, která se zabývá zakázkovým 3D tiskem. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou na základě prostudování odborné literatury vysvětleny pojmy související s …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of the selected company and the proposal of improvement measures based on the analysis of its current state. The chosen object of investigation for the purposes of the work is the company NEST 3D Design, which deals with custom 3D printing. The work consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part, concepts related to marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Názov
Vložil
Vložené
Práva