Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o. – Dominika Rozmajzlová
Dominika Rozmajzlová
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o.
Proposal for a new communication strategy for Golf Time Media s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti Golf Time Media. Jejím cílem je navrhnout novou komunikační strategii na základě poznatků z teoretické a praktické části. Teoretická část práce je zaměřena na specifikaci pojmů jako jsou marketingová strategie nebo komunikační mix. Popisuje společnost Golf Time Media a její aktivity v rámci České republiky. Praktická část analyzuje dosavadní …víceAbstract:
The diploma thesis analyzes the communication of Golf Time Media. Its goal is to propose a new communication strategy based on knowledge from the theoretical and practical part. The theoretical part of the work is focused on the specification of terms such as marketing strategy or communication mix. It describes Golf Time Media and its activities within the Czech Republic. The practical part analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková