Lenka Hotařová

Bakalářská práce

Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z

The Influence of TikTok on Buying Behaviour of Generation Z
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z. Seskupuje teoretické poznatky o nákupním chování, digitálním marketingu, rozdílech mezi generacemi a sociální síti TikTok. Na základě primárních dat z kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (hloubkový polostrukturovaný rozhovor) výzkumu a sekundárních dat jsou vytvořena doporučení v oblasti využití …více
Abstract:
This bachelor thesis investigates the influence of new social network TikTok on buying behaviour of Generation Z. Theoretical knowledge about buying behaviour, digital marketing, generation gaps and social network TikTok was gathered. An online survey was conducted with 803 participants and four in-depth interviews that served as a foundation for recommendations for businesses on how to influence Generation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta