Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z – Lenka Hotařová
Lenka Hotařová
Bachelor's thesis
Vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z
The Influence of TikTok on Buying Behaviour of Generation Z
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv sociální sítě TikTok na nákupní chování generace Z. Seskupuje teoretické poznatky o nákupním chování, digitálním marketingu, rozdílech mezi generacemi a sociální síti TikTok. Na základě primárních dat z kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (hloubkový polostrukturovaný rozhovor) výzkumu a sekundárních dat jsou vytvořena doporučení v oblasti využití …moreAbstract:
This bachelor thesis investigates the influence of new social network TikTok on buying behaviour of Generation Z. Theoretical knowledge about buying behaviour, digital marketing, generation gaps and social network TikTok was gathered. An online survey was conducted with 803 participants and four in-depth interviews that served as a foundation for recommendations for businesses on how to influence Generation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Martina Morávková, Ph.D.
- Reader: Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev