Bc. Irina Stasyuk

Diplomová práce

Principy a význam marketingu

Principles and importance of marketing
Anotace:
V poslední době se stále zvyšují investice jak velkých, tak i malých podniků na realizaci jejich marketingových plánů. Cílem diplomové práce je provést rozbor marketingové strategie, stanovených principů ve dvou zvolených podnicích a porovnat soulad realizovaných marketingových činností s hlavními strategickými cílí a záměry firem. Pro teoretickou část práce je využita metoda literární rešerše, která …více
Abstract:
Recently, the investments of both large and small businesses to implement their marketing plans have been increasing. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy, established principles in two selected companies and to compare the compliance of realized marketing activities with the main strategic objectives and intentions of companies. For the theoretical part of the thesis the method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní