Ing. Jakub Dědeček

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí

Proposal of marketing strategy for small and medium-sized businesses using social networks
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí a její následné vyhodnocení. Teoretická část postupně popisuje problematiku marketingu v malém a středním podnikání, jejich rozdíly a význam marketingové strategie. Dále téma sociálních sítí s podrobnějším popisem těch, které budou použity v návrhu marketingové strategie a s důvody, že …more
Abstract:
The main goal of the work is to design a market strategy for small and medium enterprises with using of social networking and its evaluation. The theoretical part describes marketing problems in small and medium-sized business, their differences and the importance of marketing strategy. Furthermore, analyzing the topic of social networks with a more detailed description of those used in marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2014
Accessible from:: 6. 1. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dědeček, Jakub. Návrh marketingové strategie pro malé a střední podnikání s využitím sociálních sítí. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN